Hulp nodig
Heb je vragen over of ondervind je problemen met het aanmeldingssysteem? In de lijst veelgestelde vragen vind je waarschijnlijk het antwoord op je vraag. Heb je toch nog een andere vraag? Contacteer dan de helpdesk aanmelden. Onze medewerker helpt je graag verder.
Contactgegevens helpdesk aanmelden:
Mie Van der Jonckheyd / Stephanie Van Leemputten-Mortelmans
+32 489 72 57 00
Openingstijden helpdesk:
week van 27 maart tot 31 maart
Ma: 11u00 - 20u00
Di-Woe-Do: 09u00 - 20u00
Vr: 09u00 - 18u00
weken van 3 april tot 14 april
Ma-Woe-Vr: 10u00 - 14u00
week van 17 april tot 21 april
Tijdens de schooluren: 08u00 - 16u00
Heb je een vraag i.v.m. studiekeuze?
Je kan terecht bij:
Het CLB: https://www.vrijclb.be/vrij-clb-voor-en-noorderkempen
De huidige school van je zoon/dochter
De website https://www.onderwijskiezer.be/
De scholenbeurzen
3. Heb je een vraag over een specifieke studierichting?
Contacteer dan best de secundaire school die deze richting aanbiedt. Contactgegevens van onze scholen vind je hier.
4. Heb je een klacht over de aanmeldingsprocedure? Heb je een opmerking i.v.m. de werking van het aanmeldingssysteem?
Binnen het aanmeldingsinitiatief scholen regio Noorderkempen is een ombudsdienst actief. De ombudsdienst aanmelden zal elke klacht grondig onderzoeken.
Contactgegevens ombudsdienst aanmelden:
Dennis De Bilde
+32 494 87 73 16